Időpontfoglalás

Ügyintézéshez szükséges azonosító iratok

Ügyintézéskor közös érdekünk, hogy csak az arra jogosult személy járhasson el, ezért kérjük, hozza magával:

  • a személyazonosságot igazoló fényképes igazolványát (pl.: személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél és lakcímkártya)
  • aláírási címpéldányát (amennyiben Ön nem lakossági ügyfél)
  • meghatalmazást, ha szerződött, vagy szerződni kívánó ügyfelünk nevében jár el.

Köszönjük együttműködését!

Amennyiben személyesen szeretné ügyeit intézni, előzetes időpontfoglalás után megteheti

Mindig a következő naptól kezdődően és két hétre
előre van erre lehetősége.

Tisztelt Ügyfelünk!

2023. október 1-től Budapest, Érd, Esztergom, Székesfehérvár és Siófok mellett további 3 ügyfélszolgálati irodánkban is lehetőséget biztosítunk az ELMŰ Hálózati Kft. szolgáltatási területét (Budapest és Pest vármegye) érintő ügyek intézésére:

  • 2800 Tatabánya, Március 15. út 11.
  • 2060 Bicske, Kisfaludy u. 60.
  • 8200 Veszprém, Kossuth Lajos u. .6.

Adja meg adatait:

Kérjük, adja meg teljes nevét (vezeték és keresztnév)!
A felhasználó azonosítónak 8 vagy 10 számjegyből kell állnia A felhasználó azonosító az áram számla felső részén a vevő adatai mellett feltüntetett szám.

A foglalásról visszaigazolást küldünk az alábbi e-mail címre a foglalást követően.

Hibás email cím formátum

Az alábbi telefonszámra SMS emlékeztetőt küldünk a foglalt időpont előtt egy órával.

Hibás telefonszám formátum



Az adatvédelmi tájékoztatót el kell fogadnia


*-gal jelölt mezők kitöltése kötelező.
Az e-mail cím megadása akkor kötelező, ha Önnek nincs partnerszáma

Foglalt időpont
lemondása

Amennyiben a lefoglalt időpontban nem tud megjelenni, kérjük, adja meg fent az adatait és alábbi linken mondja le. Az időpontja törlése után új időpontot is foglalhat.